Start With Why
Knjiga Start With Why, avtor je Simon Sinek, je ena od tistih popularnih del, ki jih preprosto moraš prebrat – še posebej, če se giblješ v start up krogih. Knjiga se pogosto pojavlja kot referenca na mnogih podjetniških predavanjih.
Da sem knjigo prebral, me je vzpodbudil izredno popularen video, ki ga lahko na YouTube-u poiščete pod naslovom How great leaders inspire action | Simon Sinek. Video si je v dvanajstih letih ogledalo 15 milijonov ljudi. Gre za znan princip oziroma koncept imenovan The Golden Circle.
Ta enostavna ideja, je ključno vplivala na koncept komunikacije, ki mu pri svojem delu še danes sledim.
Knjigo bi definitivno priporočal vsakemu podjetniku, ne glede na velikost njegovega podjetja. In ne glede na branžo oziroma panogo v kateri deluje. Branje je bilo meni osebno prijetno, saj vsako idejo razloži na primeru znanega podjetja. Torej ne gre za abstraktne oziroma teoretične koncepte, za izbrano pečico intelektualcev. Razumevanje konceptov je možno brez predhodnega poznavanja marketinga, prodaje ali ekonomskih ved.
Mogoče bi lahko celo rekel, da je ena izmed prvih petih knjig, ki naj prebere vsak, ki se odloča oziroma je ustanovil svoje podjetje.
Dejansko gre za tako enostavne, a hkrati temeljne koncepte, da je poznavanja vsebine te knjige osnova za vsakogar, ki hoče razumete, kakšen je uspešen marketing.